تقدیم به مخاطب خاصم

همیشه با همیم!!!

همیشه با همیم! دنیا هیچکسو شبیه ما ندید!

تقدیم به مخاطب خاصم



نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت19:16---14 بهمن 1392
اووووووووووووووووووووووووووووو وووو مخاطب خاصت کیه بلا

ملیحه
ساعت18:26---12 بهمن 1392
اه ریحانه چرا وبت اینجوریه؟نمیتونم بایم پایین بقیه پستاتم بخونم اخه لوکس بلاگم شد وب؟مگه بلاگفا چش بود؟اینه جواب اون زحمتایی ک برات کشیدم؟
بیا همون بلاگفا تا بهت بگم خوش اومِدین خخخخخ در اخر کلامم یادی میکنم از هنزل جان اَاَاَاَاَاَوووووو:) میدونم الان داری یا خودتو میزنی یا میخندی و بهم میگی ملیحه خفههههههه شووووو ولی من زرنگ تر از این حرفام جلو جلو اداتو در اوردم
باشه باشه حالا تو هی ب من بگو خفه شو ی روز میفم میمیرم دیگه کسی نیست واست در در کنه لبخند کشیده بزنه و بگه تهماسب یا بگه هاااااانیه لامصب خودمم گریم گرفت دستمال لطفا...ممنون
خب داشتم میگفتم انقد برات انجا مینویسم تا کلافه شی و تو مدرسه بزنیم ولی هه کوذر خوندی زورت نمیرسه
راستی پانسمانه ریحانه؟!
خب دیگه بذار ببینم چ سوژه ای رو هنوز نگفتم...؟!
فک کنم دیگه همرو گفته باشم ولی بازم سلام علیکم خووبی؟چیطوری؟بوووووووووووووو!
اه خسته شدم ولم کن بذار برم دیگه کچل تو هم بیا نظر بذار


مرضيه
ساعت15:50---30 دی 1392
خوشبحال مخاطب خاصت!والا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,

] [ 9:35 ] [ REYHANE ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه